
Çok uzun zamandır bekliyordum aslında bu kararı.Açık konuşmak gerekirse 2008 Avrupa Şampiyonasında da 23 kişilik kadroda olmasını beklemiştim ama olmadı.Son yıllardaki performansı göz önüne alındığında tek eksi faktör olarak söylenecek şey yaşı.Gerçi Valderrama Kolombiya'yı bıraktığında yaşı 37'idi.Bakalım Bosna Hersek ve Estonya maçlarında 'halısaha topçusu' neler yapacak...
0 yorum:
Yorum Gönder