10 Ekim 2008 Cuma

Denizli İmzaladı !


Beşiktaş'ta teknik direktör Ertuğrul Sağlam'ın istifasının ardından yeni teknik direktör Mustafa Denizli oldu. Siyah-beyazlı kulüp, Denizli ile dün prensip anlaşmasına varırken, tecrübeli teknik adamla 1 yıllık sözleşme imzaladı. Mustafa Denizli'nin yardımcıları ise Tayfur Havutçu, Stepanov, eski Altaylı kaleci Zafer oldu.
Ancak işin ilginç tarafı Denizli'nin şu sözleriydi:"
Daha önce görev yaptığım Galatasaray ve Fenerbahçe'de geçen günlerim de benim için son derece önemlidir. Ama bütün kamouyonunda bildiği gibi çocukken büyük Beşiktaşlıydım, bu camiaya teknik adam olarak gelmem benim açımdan hayatım boyuncu alabileceğim en önemli davetlerden biriydi."
Denizli'de, son dönemde 4 büyükler arası transferlerde moda olan sözleri sarf etmiş."Çocukken Beşiktaşlıydım!." Ne diyelim;
Sende mi Brütüs ?

0 yorum: