
Maç öncesi Bosna'nın teknik patronu Blazeviç bizden çekindiğini dile getirmişti.Ama gördük ki ilk yarının özellikle son 15 dakikası Bosna-Hersek bize karşı daha üstün bir futbol ortaya koydu, son 3 dakikayı saymazsak.Ilk 11'e bakıldığında Batuhan'ın yerine Halil, Ayhan'ın yerine Yusuf, Volkan'ın yerine ise Tolga olabilir diye geçirmiştim kafamdan.Niketim ilk yarının sonunda keşke diye de geçirmedim değil içimden.Ama ikinci yarıda bambaşka bir takım vardı sanki.Sabri'nin inanılmaz bir futbolu vardı.O'na çok kızmama rağmen dün akşam ki futbolu gerçekten mükemmeldi.Sol tarafta Hakan çok iyi kademelere girdi.Nuri Şahin oyuna alındıktan sonra inanılmaz paslar attı.Halil'in yaptığı driblingler.Yusuf çok kısa bir zaman oynamasına rağmen, verdiği paslar.Gerçekten müthiştik ve yeni bir "Terim Mucizesi" daha...
0 yorum:
Yorum Gönder