Dizindeki sakatlık nedeniyle en son Ac Milan'da gördüğümüz Ronaldo geri dönmeye hazırlanıyor.Şuan da Flamengo'daki evindeymiş ve kilolarını yendiğini söylüyor.87 kiloya düşmüş.Ne kadar azimli bir futbolcu olduğunu, dünyanın 'bence' gelmiş geçmiş en iyi forveti olduğunu bir kez daha gösterecek sanıyorum.Şuan Psg ve Manchester City'nin teklifi varmış Ronaldo'ya.Döneceğim diyor.Bekliyoruz...
"I will return. I want to be for the World 2010. Paris? Manchester? For now I think to lose weight."

0 yorum:
Yorum Gönder