7 Ekim 2008 Salı

Kore Hatırası...




Yıl 2002.1954'ten beri ilk defa bir dünya kupasındayız.Sonuç : Dünya 3.sü bir milli takım!.Mimarı kim? Tabi ki Şenol Güneş ve oyuncuları.Herkesin tekrardan dikkatini çekti Şenol Hoca, Trabzon macerasından sonra.Öyle ki Kore'lileri de uyandırmış.2007 yılında kötü gidişe dur demek isteyen Seoul FC ile sözleşme imzaladı.Ilk sezonda takımını 2. yaptı Şenol Hoca ve bu yılda ligin bitimine 5 hafta kala liderin 2 puan gerisinde 3.sıradalar.Bu hafta deplasmanda sahada 9 kişi kalmalarına rağmen 2-2 berabere kalmış Seoul FC, Incheon United ile yaptığı maçta.Demek ki Şenol Hoca yine efsanelerinden birini yazmaya yakın.Yakın tarihinde en fazla 3. olabilmiş bir takımı şampiyonluk için koşturtuyor, Ceyhun Eris'li Kiki Musampa'lı kadrosuyla.Dejan Damjanovic gibi bir forvet öyle bir lig için oldukça fazla olsa gerek ayrıca.Attığı goller gerçekten müthiş.Zaten gol krallığında 2.sırada Dejan attığı 13 gol ile.Ayrıca hiç bir penaltı golüne de imza atmamış bu sezon!.Lider Seongham Ilhwa 2 hafta sonra kendi evinde ve hemen ardından şuan ki Lig 2.si Suwon ile de ondan sonraki hafta deplasmanda maç yapacaklar.Zaten bu 2 maçı alırsa Şenol Hoca ve takımı umuyorum ki 84'te kurulmuş ve hiç şampiyon olamamış bir takıma şampiyonluk ipini göğüsletecek.Haydi Şenol Güneş, haydi Seoul FC !

0 yorum: