90 dakika içerisinde ve 90 dakika sonrasında yaşananlar açısından kötü bir Belçika maçı geçirdik.Ama hepimizin bildiği gibi bazı sebepler dolayısıyla futboldan çok futbol bürokrasisinin konuşulduğu bir maç oldu.Herkes bu olanlardan sonra yorumlarını dile getirdi.Bense sessizce oturup izlemeyi tercih ettim.Belki yıllarca O'na duyduğum o büyük saygı ve sevgiden, belkide yakıştıramadığımdan bu konuyla ilgili hiç konuşmak istemedim.Sadece tek söylemek istediğim bir şey var.Keşke 'Sinyor' Vandereycken'e cevabını saha içerisindeki 90 dakikada vermiş olsaydı ve yine çıkıp"Onlardan 550 var.Ama 1 tane Fatih Terim var" deseydi ve hepimizin ağzını gene açık bıraksaydı.Vandereycken ise kendi kendine dövünüp gitseydi.Ama olmadı yada olamadı.Umarım Belçika'da oynanacak maçın arkasından bir Isviçre vakkası daha yaşamayız.
14 Eylül 2008 Pazar
Sinyor ?
90 dakika içerisinde ve 90 dakika sonrasında yaşananlar açısından kötü bir Belçika maçı geçirdik.Ama hepimizin bildiği gibi bazı sebepler dolayısıyla futboldan çok futbol bürokrasisinin konuşulduğu bir maç oldu.Herkes bu olanlardan sonra yorumlarını dile getirdi.Bense sessizce oturup izlemeyi tercih ettim.Belki yıllarca O'na duyduğum o büyük saygı ve sevgiden, belkide yakıştıramadığımdan bu konuyla ilgili hiç konuşmak istemedim.Sadece tek söylemek istediğim bir şey var.Keşke 'Sinyor' Vandereycken'e cevabını saha içerisindeki 90 dakikada vermiş olsaydı ve yine çıkıp"Onlardan 550 var.Ama 1 tane Fatih Terim var" deseydi ve hepimizin ağzını gene açık bıraksaydı.Vandereycken ise kendi kendine dövünüp gitseydi.Ama olmadı yada olamadı.Umarım Belçika'da oynanacak maçın arkasından bir Isviçre vakkası daha yaşamayız.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

0 yorum:
Yorum Gönder