14 Eylül 2008 Pazar

Galatasaray'da Yine Dönemi

Galatasaray 3.haftada Antalyaspor karşında da berabere kalırken, hakkında yeni tartışmaların çıkmasını bekleyenlerin ekmeğine yağ sürüyor.Dikkat ettimde yine diyebileceğimiz çok şey var;

Yine De Sanctis kritik kurtarışlar yapıyor.Yine Hasan Şaş çok top kaybediyor.Yine Ayhan bir formlu bir formsuz.Yine Arda bireysel oynuyor.Yine Ümit&Nonda ikilisi çok mücadele ediyor.Yine takımına monte edilen yeni bir genç Aydın! parlamak üzere.Yine Lincoln göz boyuyor bu da yetmez gibi ona buna sataşıyor.Yine Galatasaray'ın sağ bek mevkisinde oynayan futbolcunun başına bir iş geliyor.(Hasan'ın kaşının açılması).Yine Galatasaray tribünleri küfür ediyor.Yine Skibbe maç sonrası boş demeçler veriyor.Ve yine bir yazım daha burada bitiyor.

0 yorum: