13 Eylül 2008 Cumartesi

Allah'ına Kurban




Maça büyük umutlarla ve eksiklerle çıkan Fenerbahçe beklemediği şekilde kalesinde 2 gol görünce adeta şaşkına döndü.Son dakikalara doğru Yasin Bey'in yaptığı akıl almaz off-side bozma hatası Sukaj ile Volkan'ı karşı karşıya getirdi.Volkan'da Sukaj'ın tepesine binince hakem penaltı noktasını gösterdi.
Kadir penaltı atışını yaptı ve topu dışarı vurdu.Buraya kadar herşey normal bir maç sonu pozisyon anlatımı.Peki 'Şeytan bunun neresinde?' diye soranlar için asıl bölüm şimdi geliyor.Volkan hakemin yanına gitti ve elleriyle yukarıyı göstererek agresif ve son derece 'artist!' bir biçimde: "Yukarıda Allah var!" diye hakeme söylendi.Bu ramazan ayından çok etkilenmiş olacak kendisi.Ve neticede 2. sarı karttan, kırmızı kartı gördü.Burada hakemide kutlamak gerek.Bu tarz hareketleri mazur ve görmezden gelen bir çok hakem var.Ancak hakem cesur bir şekilde bir '4 büyük' kalecisine kartı gösteriverdi.
Bu arada R.Carlos'unda hakeme yapmis olduğu hareketler gözden kaçmadı, bir sarı kartta o gördü.Carlos'un La Liga maçları aklıma geliyorda (yedek kulübesinde agzinda topitopla oturduğu süt liman günler) bu hareketi O'na hiç yakıştıramadım.
Gençlerbirliği maçında da kale Volkan'ın yokluğunda, büyük ihtimalle diğer Volkan'a emanet olacak.Yani Allah'a emanet!

0 yorum: