26 Eylül 2008 Cuma

Dede Nasihatı

"Maçın hemen hemen başında golü bulduk.Hemen ikinci golü bulabilseydik çok daha iyi olacaktı.Ancak olmadı.Sezona iyi başladığımızı söyleyemeyiz.Benim amacım her zaman kazanmaktır.Özellikle deplasmanda maç kazanmak benim için çok önemli.Sivasspor karşısında aldığımız mağlubiyet bize çok önemli dersler verdi.Bundan sonra çalışıp bir an önce kendimizi toparlayacağız."
Bu sözler Sivasspor maçının ardından Luis Aragones'e ait.Ama burada çok şaşırtıcı yanılgılar var.Fenerbahçe'nin attığı ilk gol yine bir duran toptandı.Alex'in iyi ortası ve Selçuk'un kafası golü getirmişti.Bu golden biraz öncede 14 Milyonluk Güiza'nın direkten dönen topu vardı.Ancaaak...! Bunların öncesinde Sivasspor'un yakaladığı biri Kanfory diğeri Musa ve Faruk ile yakaladığı 3 net gol pozisyonu vardı.Biri direkte patladı, diğerini kaleci Volkan iyi bir biçimde çeldi, bir diğeri ise dışarı gitti.Böylesine atak oynayan ve yerleşik bir savunma anlayışı olan Sivasspor takımına karşı 2. golü bulmayı nasıl planlıyordu acaba Aragones? Sakat Alex'i 90 dakika sahada tutarak mı, yoksa her maç hemen hemen aynı yaptığı 3 değişikliği yaparak mı? Yine Aragones'in oyunu okumak adına yaptığı hiç birşey yoktu sahada ve 2. golü bulmaktan bahsediyordu.
Verdiği demeçte bir komik yan ise "Benim amacım her zaman kazanmaktır.Özellikle deplasmanda maç kazanmak benim için çok önemli" diyerek ligte oynadığı 3 deplasman maçında 3 yenilgi almasıyla örtüşmeyen cümleler kurması oldu.Bu bana lise dönemlerimi hatırlattı.Özellikle lisenin ilk başlarında hiç çalışmazdım düşük not alırdım, ara karnemde ailem gördüğümde çalışmayacağımı bile bile notlarımı yükselteceğimi söylerdim.Aragones'inde birazcık bu hesap oldu geçen 5 haftada.Her maçtan sonra ders çıkartacağını söylüyor.Bakalım dedenin takıma vereceği nasihat tutacak mı? Bunu ilerideki Fenerbahçe maçlarında göreceğiz.

0 yorum: